Про те, як встановити «розумний» домофон у своєму під’їзді нещодавно розповіли фахівці фірми «Mimismart». Отже, на що вони радять звернути увагу.
Перед початком робіт важливо зібрати детальну інформацію про місце установки. В результаті вивчення даних буде знайдено відповідь на питання: чи володіє територія достатнім потенціалом для впровадження ip-технологій?
Вивчити обсяг ринку, встановивши кількість поверхів будинку і загальне число квартир;
Встановити, яка компанія управляє будинком і в якій формі – ТСЖ або керуюча компанія. Це необхідно для розробки стратегії взаємодії з мешканцями будинку;
Скласти список компаній, які обслуговують домофонне обладнання в даному будинку (власників домофонного обладнання);
Встановити конкурентів на досліджуваній території. Їх вивчення буде корисно для розробки грамотної стратегії розвитку;
Вивчити діючі тарифи на домофони і системи відеоспостереження. Це необхідно для оптимізації витрат, оптимізації витрат на обслуговування “розумних” сервісів;
Вивчити проникнення послуг діючого провайдера. Це допоможе спрогнозувати економічний потенціал впровадження» розумного ” домофона;
Скласти “карту” території: позначити нестандартні входи і виходи, наявність хвірток, обгороджених територій. Це необхідно для грамотної побудови економіки всього проекту.
Етап узгодження. Має на увазі проведення загальнобудинкових зборів;
Етап підключення сервісу.
Включати:
проведення монтажних робіт по установці ip-домофона;
підписання необхідних договорів;
видачу ключів від домофона;
установку програми для мобільних пристроїв.
Етап застосування “розумних” сервісів.
Включати:
Проведення масштабування установок поточного додатка;
Здійснення спільного з провайдером просування послуг(крос-просування);
Впровадження нових функцій;
Запуск акцій соціальної спрямованості.
Підрахунок проведений для 9-поверхового будинку з одним входом в під’їзд, з чотирма квартирами на поверсі.
Вартість обладнання від 420$;
Вартість матеріалів для монтажу від 80$;
____________
Разом: 500$.
Застосування нових технологій вимагає ряду витрат, не тільки по установці одного домофона. Саме тому необхідно встановити доцільність їх використання: вивчити потенціал передбачуваного ринку реалізації послуг, прорахувати всі статті витрат на проект.
Якщо все прораховано і реалізовано грамотно, то нові технології допоможуть знайти новий, а головне стабільне джерело доходу.